Jézus 1 üzenete filmből 

Jézus vagyok.

Szeretettel köszöntök mindenkit, aki hallgat, néz és lát minket most, mert szeretnék elmesélni nektek egy olyan történetet, amiben én vagyok benn, amiben az én szeretetem testesült meg és amiben én is elbuktam.

Volt bennem egy olyan érzés, egy olyan erő, amikor leszülettem ide a földi világba, hogy képes leszek megteremteni az emberek szívében a tisztaságot, képes leszek kinyitni a szívüket önmaguk irányába és minden ember felé itt a földi világban.

Hitem erős volt és megvolt minden képességem ahhoz, hogy megteremtsem az emberek szívében azt a harmóniát és szeretetet, amit igazából odafent megéltek.

Képesek lennétek és lettetek volna arra, hogy megteremtsétek ezt önmagatokban és én azt hittem, hogy segítek nektek azáltal, hogy leszületek és tanítalak benneteket a tisztaságra, becsületre, harmóniára, szeretetre.

Mindazokat az erényeket szerettem volna megtanítani, amit odafönn az égi világban képviseltetek, és amit én idelenn megpróbáltam nektek átadni.

De oly sok viszontagság, fáradtság és szomorúság övezte hétköznapjaitokat, hogy képtelenek voltatok befogadni azokat az energiákat, amiket én képviseltem.

Képtelenek voltatok magatokat átadni azoknak az érzéseknek, amiket én próbáltam ösztönözni felétek és én próbáltam impulzusokban átadni nektek.

Nem tudtátok megérteni, hogy miért jöttem le.

Nem tudtátok és nem tudjátok mind a mai napig felfogni, hogy mi volt a célom ezzel.

Azt mondjátok, hogy megváltó voltam és azt mondjátok, hogy azért kellett leszületnem, hogy a földi világ szomorúságát elvigyem és minden fájdalmat elvigyek innen a földi világból.

Én nem ezért jöttem. Én azért születtem le, hogy megteremtsem a szívetekben a harmóniát, a békét, és elindítsak már akkor bennetek egy olyan tisztulásra való törekvést, amitől jobbá válhat a világunk.

Amitől az emberek egymással szembenézve mosolyognak, és azt mondják, hogy kiegyensúlyozott és boldog életet tudnak élni.

Amitől azt mondják az emberek egymásra nézve, hogy elfogadlak úgy, ahogy vagy és nem szeretném, ha más lennél, mert így vagy értékes nekem.

Odaföntről, amikor leszülettem, úgy éreztem, minden erőm, minden hitem, minden energiám megvan ahhoz, hogy az egész földi világban megmozgassam azt a szeretetrezgést és szeretetenergiát, amit odafönn képviselek.

Az önmagunkban lévő változás ér a legtöbbet és az önmagunkban lévő elkeseredésbe menekülve lemondtak rólam.

Az emberek azt gondolták, hogy nem vagyok tiszta, az emberek azt gondolták, hogy tisztátlan energiákat képviselek, és nem tudom megteremteni a földön a harmóniát és a békét.

Nézzük csak meg!

Én elmentem innen a földi világból hatalmas kínszenvedés és viszontagságok között és megteremtődött egy olyan imaige rólam, egy olyan kép rólam, amiben igazából felmagasztaltok és azt mondták, hogy a tiszta, őszinte szeretetet képviseltem.

Imádkoztok értem és hozzám, imádkoztok Szűz Máriához, az égi világ minden arkangyalához azért, hogy képesek legyetek önmagatok életén változtatni és képesek legyetek önmagatokban megélni a szeretetet.

Az imádkozás már kevés.

Én, amikor leszülettem azt hittem, hogy megteremthetem nektek azt a lehetőséget, hogy imádkozás nélkül magatokban, tudati energiáitokat használva, egy olyan világot teremtsetek magatok körül, amiben megélhetitek azt a tisztaságot és őszinteséget, amit lehoztatok odaföntről.

Még egyszer ki kell mondanom, hogy nem hittem, hogy nem tudom beteljesíteni teljesen a küldetésemet.

Nem hittem, hogy képtelen leszek mindarra, amit odafönn elterveztem.

Én nem ezt terveztem.

Én szerettem volna megteremteni minden ember szívében a boldogságot és a harmóniát és a lehetőségét annak, hogy ezt önmagatok elérjétek.

És kérdem én, amikor elteltek már évszázadok, és több-több évszázad eltelt már azóta, mióta én és nagyon sok földi értékes energia elment innen a földi világotokból, mit tettetek magatokért?

Képesek voltatok-e fejlődni?

Képesek voltatok-e meglátni magatokban a szeretetet, a békét, a harmóniát?

Képesek voltatok-e változtatni saját sorsotokon?

Nagyon szomorúak vagyunk és szomorúsággal látom, hogy a válasz erre: nem.

Szomorúsággal látom, hogy nem tudjátok megélni önmagatokban a boldogságot, a szeretetet.

Szomorúsággal látom, hogy amit én képtelen voltam elindítani bennetek, az azóta sem változott.

Egy híres tanító mester, vagy egy-egy híres égi tanító leszületett közétek, hogy próbáljon nektek segíteni és átadni azokat az energiákat, amikre szükségetek lehet ahhoz, hogy elinduljon az a tisztulás bennetek, ami után meglátjátok azt a boldogságot, harmóniát az életetekben, ami igazából most láthatatlan számotokra, mert annyi korlát és annyi határ vesz körbe benneteket.

A fizikai korlátok azok, amikkel leszűkítitek saját magatok energiáit és képtelenek vagytok meglátni önmagatokat.

A fizikális világotokban nem tudtok érvényesülni.

A fizikum most már teher számotokra és a fizikumban nem tudtok kiteljesedni.

Én úgy döntöttem akkor, hogy elmegyek fiatalon innen a földi világból és úgy döntöttem akkor, hogy felvállalom a sok-sok emberi szomorúságot és fájdalmat elviszek magammal, hogy akkor még könnyebb legyen nektek.

Úgy döntöttem, hogy visszajövök hozzátok, vissza fogok térni egykor, mert kénytelen vagyok még egyszer leszületni azért, hogy ezt a sok-sok energiátlanságot most már kitöröljem a földi világból és megteremtsem a szívetekben úgy a békét, hogy akik képesek változtatni saját maguk életén és képesek meglátni önmagukat, azokban induljon el egy olyan hatalmas tisztulási folyamat, ami által megteremtődhet a lehetősége annak, hogy szellemi szinteken olyan magas rezgésszinteket elérnek, hogy egy új világ részeseivé válhatnak.

Én képes vagyok megteremteni azokat az energiákat, amikbe leszületek, képes vagyok megteremteni azokat az érzéseket, amikbe megfoganhatok és képes vagyok megteremteni azt a földi világot, amit igazából akkor képtelen voltam.

Az első leszületés pillanatában, amikor lejön ide a földi világba az emberi lény, megfogan és megteremtődik egy olyan érzés, hogy megváltja a világot.

Megteremtődik egy olyan érzés, hogy megtestesülök és beteljesítem azt, amit az égi világban képviseltem.

Megteremtődik egy olyan érzés, amiben megfogalmazódik az bennetek, hogy amit odafönn képviseltem, lehozom ide a földi világba és mindennel együtt képviselem ugyanúgy tovább.

De ez az érzés a földi világban szanaszét foszlik akkor, amikor nem tudjátok megélni önmagatokat, mert annyi energiátlanság vesz körbe és nem tudjátok megélni saját erőtöket és szeretetteteket kihasználva ahhoz, hogy ezt az energiát megtapasztalhassátok.

Én akkor azt mondom, elbuktam egy kicsit… nem is kicsit Ildikó, elbuktam én akkor.

De most le fogok születni és megteremtem minden ember szívében azt a lehetőséget, ami által még erősebbé válhattok.

Le kell jönnöm azért, mert szükségetek van rám és le kell jönnöm azért, mert szükségem van arra, hogy az égi világot támogassam ez által.

Nem szeretnék mást mondani Ildikó, csak annyit, hogy nagyon szerettem emberként élni, nagyon szerettem élni és boldognak látni az embereket. Szerettem volna, ha minden eddigi élet, amit láttam a földi emberek által beteljesíteni, ugyanolyan boldogságban és vidámságban telt volna, mint az én jó pár gyerekkori évem.

De attól kezdve, amikor elindult bennem és inkább ellenem az az érzéketlenség és az a szeretetlenség, amit igazából ti saját magatokban nem tudtatok megélni, attól kezdve elkezdett szomorodni a szívem, elkezdett nehéz lenni a lelkem, elkezdett fájdalmas lenni a szellemem és úgy éreztem, hogy nincs helyem itt a földi világban.

Úgy éreztem, amit megtehetek, még megteszek értetek, s az utolsó pillanatokban is értetek könyörögve hagytam el a földi világotokat.

De most úgy érzem, hogy még erősebb vagyok és képes leszek arra, hogy megteremtsem újból mindazt, amit egykor nem tudtam.

Jézus 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szellemünk útja